خانه   بازاریابی

واحد بازاریابی گروه صنعتی پاکشو

ماموریت کلان تعریف شده واحد

شناخت نیازهای بازار و مصرف‌کنندگان جهت تولید کالاها و محصولات جهت تأمین و برآورده کردن نیاز به گونه ای که منافع و سود آوری شرکت در نظر گرفته شود.

معرفی واحد بازاریابی

یکی از ارکان اصلی شرکت پاکشو، واحد بازاریابی این شرکت می‌باشد. با توجه به اینکه در تفکر بنیانگذاران و مدیران ارشد این شرکت موضوع بازاریابی به عنوان یک فرهنگ فراگیر ریشه‌ای عمیق داشته است؛ از ابتدای فعالیت و بخصوص در دورانی که تصمیم به توسعه شرکت گرفته شد، جذب نیروهای متخصص، ایجاد بخش‌های مرتبط و استفاده از همکاری خبرگان بازاریابی در این شرکت صورت پذیرفته است.

واحد بازاریابی به شکل مدرن و علمی با استفاده از خبرگان با تجربه شرکت‌های بین المللی از سال 1380 در سازمان شکل گرفت. بخش‌های تحقیق و توسعه، تحقیقات بازار، خدمات مشتری، مدیریت برندها، تبلیغات، سایت، طراحی صنعتی، طراحی گرافیک و کتابخانه در این واحد متمرکز می‌باشد.

بازاریابی در پاکشو هم اکنون به‌صورت یک فرهنگ در تمام سطوح در حال جاری شدن است. واحد بازاریابی و تحقیق و توسعه پاکشو در جهت چشم انداز شرکت (شناخته شدن به عنوان یکی از بهترین شرکت‌های ارائه‌کننده محصولات و خدمات تأمین کننده سلامت، بهداشت و زیبایی در جهان است) و برای تحقق رسالت آن (به عنوان یک برند قوی، با احترام به سلایق مشتریان وفادار خود می‌کوشد با اتکاء به نیروی انسانی نوآور، مبتکر و ماهر، مدیریت کارآمد زنجیره تأمین و ارائه برندها و محصولات متنوع امکان انتخاب خدمات و محصولات حامی سلامت، بهداشت و زیبایی را برای عموم افراد فراهم آورد) می‌کوشد تا با تلاش برای مدیریت بر کل زنجیره تولید ارزش از طریق تعیین استراتژی آمیخته‌های بازاریابی، برای کلیه مشتریان خود در این زنجیره، منافع مورد انتظارشان را تامین نماید.‌

ایجاد سیستم اطلاعات مدیریت و انجام سرمایه گذاری‌های لازم دراین زمینه موجب فراهم آوردن اطلاعات دقیق و به موقع از وضعیت بازار، رقبا و انتظارات مصرف کنندگان شده است و شرایط را برای تدوین استراتژی‌های لازم، اجرا و کنترل تاکتیک‌ها فراهم آورده است. ایجاد برند‌های مطرح، موفقیت‌های کسب شده نسبت به رقبا، ارائه محصولات متنوع و با کیفیت مورد انتظار مصرف‌کنندگان و رهبری در بازار بسیاری از محصولات، تبلیغات مؤثر، ارتباط مداوم با مصرف کنندگان، ارائه فرمولاسیون های جدید و بهینه کردن فرمولاسیون‌های گذشته، از نتایج نگاه ویژه به واحد بازاریابی و تحقیق و توسعه در شرکت می‌باشد.

تلفن مستقیم جهت تماس با واحد بازاریابی: 02189316106